راهاندازی سامانه هوشمند رسیدگی به درخواستهای کارکنان سازمان آموزش فنیوحرفهای کشور

در راستای ارتقای خدمات سازمانی و تسهیل فرآیندهای اداری، سامانه هوشمند رسیدگی به درخواستها به همت اداره کل منابع انسانی و پشتیبانی ایجاد و به صورت رسمی از امروز فعالیت خود را آغاز نموده است.
���� از این سامانه که در قالب یک ربات پاسخگو در «پیامرسان بله» و با شناسه « @tvto_request_bot» فعال شده است میتوان به منظور ثبت و پیگیری درخواستهای حوزه منابع انسانی شامل کارگزینی، آموزش، امور رفاهی و بازنشستگی و پشتیبانی شامل امور نقلیه، خرید و تدارکات، خدمات و قراردادها استفاده نمود.
���� این سامانه با هدف افزایش سرعت و دقت در پاسخگویی به درخواستهای همکاران گرامی طراحی شده است. از همه همکاران دعوت میشود با استفاده از این ربات، ما را در بهبود خدمات یاری کنند. همچنین نظرات و پیشنهادات خود در این خصوص را از طریق روابط عمومی سازمان با ما در میان بگذارید.
نحوه استفاده: به پیامرسان بله مراجعه کرده و ربات @tvto_request_bot را جستجو کنید. با انتخاب گزینه "شروع"، دستهبندی درخواست خود را مشخص کنید. اطلاعات مورد نیاز (کد ملی، شماره موبایل، استان و توضیحات درخواست) را وارد نمایید. پس از دریافت کد رهگیری، میتوانید با انتخاب گزینه "پیگیری درخواست"، وضعیت درخواست خود را مشاهده کنید.
از لینک زیر نیز میتوانید استفاده کنید. https://ble.ir/tvto_request_bot
نظر دهید